Vyznaj sa v sebe a iných – program rozvoja sociálnych zručností v Neškole
Prečo je dôležité pre školu pracovať s emóciami? Prečo niekedy nechať na čakačke matematiku či vybrané slová a venovať čas práci s pocitmi?
Prečo je dôležité pre školu pracovať s emóciami? Prečo niekedy nechať na čakačke matematiku či vybrané slová a venovať čas práci s pocitmi?
Stiahnite si tu Receptár aktivít na podporu dobrej klímy v škole a rozvoj rovesníckeho vzdelávania.
Rovesnícke vzdelávanie je skvelou pomocou pre učiteľa aj deti. Posúva vpred toho, kto je učený, toho, kto učí a dokonca celú triedu či školu. Ako je to možné?
Veríme, že knihy sú bránou k svetu, k dobrodružstvu, poznávaniu iných aj seba samého. Stačí sa ponoriť do príbehu, čítať si v dobrej spoločnosti či mať na výber dobrý výber 🙂
Sú ľudia, ktorí nezahadzujú odpadky na zem. Sú ľudia, ktorí zahadzujú odpadky na zem.
V Neškole vychovávame ľudí, ktorí tie odpadky dokážu pozbierať za tých prvých aj druhých.
Bezpečné prostredie v škole je základom pre to, aby naše deti chodili do školy rady a dokázali naplno rozvinúť svoj potenciál.
Vysvedčenie môže byť radostnou oslavou spoločného snaženia. Príležitosťou na sebapoznanie, vytýčenie si nových cieľov aj posilnenie vzťahu dieťa-učiteľ.
Naučiť sa, ako funguje nervová sústava sa dá pekne z obrázka, rozprávania aj diktovania dôležitých údajov do zošita. My sme si však povedali, že na to pôjdeme inak.
Sú dievčatá tiché a skromné a chlapci silní a divokí?
Toto dnešní školáci už naozaj nemusia zažívať. Môžu sa ráno tešiť do školy, robiť tu denne experimenty, podnikať expedície, dostávať zaujímavé výzvy, ktoré ich bavia.